Iedereen die als afnemer of als potentiele afnemer bureau073 benadert als onderwijs, opleidings- en trainingsaanbieder met betrekking tot de educatieve diensten van bureau073 kan over bureau073 een schriftelijke klacht indienen over al wat bij de totstandkoming of bij de levering van de diensten aan de orde is. U kunt de klacht rechtstreeks richten aan onze verantwoordelijke partner Ton Streppel (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

 

Dan kunt u van ons verwachten dat wij daar strikt vertrouwelijk mee om gaan en proberen de klacht voor u op te lossen. Wij gaan met u in gesprek. Een eerste gesprek met Ton Streppel en indien wenselijk een gesprek met de ander partner van ons Ad Hereijgers (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

 

Binnen vier weken is daar voor u duidelijkheid. Is er na deze periode helaas nog geen oplossing dan staat de weg open richting de geschillenregeling.

Als zakelijke opdrachtgever legt u uw klacht voor aan de Commissie van Kwaliteitshandhaving van de NRTO. Als particulier kunt u het geschil aanhangig maken bij de geschillencommissie Particuliere Onderwijsinstellingen.

 

bureau073 is als lid van de NRTO aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie Consumentenzaken.

 

de geschillencommissie (website)